Ukoliko imate problema sa gasovima i nadimanjem probajte ovih 10 vežbi istezanja koje će vam pomoći da se oslobodite bola i pospešiti rad vašeg digestivnog sistema.

5. Stojite i dodirujte prste

5. Stojite i dodirujte prste

Stopala treba da su čvrsto na podu. Savijte kukove kako biste prstima došli do nožnih prstiju. Ukoliko ne možete doći do nožnih prstiju, spustite se koliko možete. Ova vežba će ojačati vašu kičmu i mišiće leđa, što će ublažiti napetost u leđima i vratu.

6. Dodirnite prste u sedećem položaju

6. Dodirnite prste u sedećem položaju

Sedite na pod sa nogama pravo ispred sebe. Spojite noge, ispružite ruke i dodirujte nožne prste. Ukoliko ne možete dodirnuti nožne prste, ispružite ruke koliko možete. Leđa treba da stoje pravo. Ova vežba je opuštajuća i oslobodiće vaš probavni trakt od stresa.

7. Vežba istezanja

7. Vežba istezanja

Spustite se na pod i oslonite se na kolena i ruke, leđa držite uspravno. Savijte leđa, tako da pokušate pupkom da dodirnete pod i spustite glavu. Zadržite se u ovom položaju 10 sekundi, a zatim ponovite postupak. Na ovaj način će se gasovi ravnomernije kretati.

8. Uvrtanje kičme u sedećem položaju

8. Uvrtanje kičme u sedećem položaju

Sedite na pod sa ispruženim nogama ispred vas. Jednu nogu savijte, a drugu pripijte uz telo. Podignite ruku koja je suprotna nozi koju ste savili, a drugu ruku stavite na pod. Lakat koristite kako biste gurali telo, glavu okrenite prema zidu iza vas. Kao i ostale vežbe uvijanja, i ova će potpomagati rad creva.



Vaša reakcija?

Facebook komentari