Osnovni princip medicine je da ako ne koristite mišiće, oni postaju slabiji. Kao i bilo koji drugi mišići, potrebno je da trenirate i očne mišiće kako bi bili zdravi. Otkrivamo vam nekoliko lakih načina da to i uradite.

1. 1. Izbegavajte naprezanje očiju tokom dana. Zatvorite oči na par minuta i uživajte u miru na svakih 2-3 sata

1. Izbegavajte naprezanje očiju tokom dana. Zatvorite oči na par minuta i uživajte u miru na svakih 2-3 sata

2. 2. Ako nosite naočare, smanjite njihovo nošenje na minimum i često ih skidajte

2. Ako nosite naočare, smanjite njihovo nošenje na minimum i često ih skidajte

3. 3. Masirajte oči u nežnim kružnim pokretima. Pomerajte prste od tačke 1 do 6 kao što je prikazano na slici

3. Masirajte oči u nežnim kružnim pokretima. Pomerajte prste od tačke 1 do 6 kao što je prikazano na slici

Koristite srednji prst i kažiprst kako biste pritisnuli oči. Trebalo bi da osetite blagi pritisak, ali ne i bol, kada budete ovo uradili.

4. 4. Kada ste napolju u šetnji, pokušajte više da gledate u daljinu nego u svoje noge i direktno ispred sebe

4. Kada ste napolju u šetnji, pokušajte više da gledate u daljinu nego u svoje noge i direktno ispred sebe



Vaša reakcija?

Facebook komentari